Tuesday, November 23, 2010

MQTK SESAT?

Apa pendapat anda?


Kenyataan dari ahli MQTK

Maaf MQTK hanya berurusan dengan kaum kerabat MQTK sahaja. Orang luar yang tiada kaitan dengan MQTK tidak dibenarakan memasuki urusan MQTK dan itu dikira menceroboh. Untuk pengetahuan Muhibbin, nasab ahlulbait Rasulullah adalah juga dari Siti Fatimah azZahra dan bukan dinasabkan pada Saidina Ali KWJ. Maka bagaimana dengan persoalan itu?

Maka kalau hujah ini diambil, maka terbatallah semua nasab ahlulbait seluruh dunia termasuk nasab dari firqah AlAsraf yang menjadi rujukan Muhibbin. Tetapi kami menamakan nasab kami dari nabi Ibrahim iaitu kalimah MQTK ialah:"Kami ikut agama bapa kami Ibrahim." dan itulah ucapan nabi SAW ketika mula-mula keluar di Kota Mekah. Harap maklum.




mengaku keturunan Rasulullah SAW maka akan menyebabkan KETULAHAH/BALA jika bukan dari keturunan itu. Tunggu sahaja!!



Nampak sangat kera2 tu tak tahu Quran. Roh semacam nie sejak zaman nabi Daud dengan Nabi Isa dah ada.. Bila dibacakan Quran nak tunjuk pandai pula!! Heee ada kukisah!! Lepas tu nak tunjuk alim pulak.. Quran pun tak abis.. nak pakai ilmiah pulak! Itu TAGHUT laa bro!! Ini ler baka yang bunuh saidina Hussein dulu nie!



Penny Lane (Sorry-macam nama anjing ajer?)
Yang membantah alQuran itulah yang tak faham.. ada kukisah!! heeee...

3 comments:

  1. yang penentang MQTK guna kata2 kesat camne??? nak kami keluarkan?/ kot2 kena batang hidung kamu sendiri.. kahkahkah... tunggulah kamu!!

    ReplyDelete
  2. Ini hanyalah pandangan mereka.. tiada apa-apa yang pelik penyataan mereka..

    ReplyDelete