Tuesday, November 23, 2010

Bangga dengan kata-kata kesat..


Kalu dia tak tobat gak ambo gi sebelah malam.. tarik jantung dia.. ejah sumbat jubur tahi biar tak leh berak baru tahu, nikmat Allah swt bui ko dia boleh berak tu pun mujur doh.

Kita tengok nanti dia nak minta tolong sapo.. hi hi hi..

Kalau dan ambo gugut gak, tak sedap la dia dok jalan tu... Ingat wei azab Allah nak mari tu.. ha ha ha..

Kalau depan ambo, ambo bui penampar pakai tak leh kecek selalu la..brg ni.. ha ha

Wahai kamarul ambo menunggu mu pun menunggu.. hi hi kiki ..Nantikan kedatangan azab itu..

2 comments:

  1. Yusnaidi Yusoff Semua Urusan Keselamatan Tanah Jajahan British dan juga 188 buah negara dunia berada di dalam Interpol.
    Thanks a lot to Interpol management to follow our request to take Malaysia as an Interpol HQ in Asean on 2009. Sekian Wassalam.

    http://bobspek.blogspot.com/search/label/MQTK%20PERLU%20BERSENDIRI%20TANPA%20QUTUB%20DAN%20ABDAL%20DARI%20PKLGK
    March 6, 2011 8:53 PM
    RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...

    dan sampai pada tarikh sekarang 1 Mac 2011M, PKLGK masih belum membuang akan individu dimaksudkan.. dan kalau kami nak malukan PKLGK, kami dah boleh hantar momorandum tentang ketidak kelayakan fadilah Husin dan sekutunya termasuk Masitah Ali yang bersengkongkol dengan Janda gila talak itu... kami cuma tunggu masa jer.. kami ada kaedahnya .. cuma kamu akan menyesal nanti... Ingat... Mesyuarat kamu tak cukup korum dan kami ada saksinya.. semua anak beranak kami laa.. kami tak pernah dibuang pun,,, kamu tu yang akan kami buang.. tunggulah!! ahakkk.. ahakk... kami dah ada kapal sendiri.. jeles??? hahahaaa... jaga kapal kamu laa.. nasib baik MQTK tak saman kamu!!
    March 6, 2011 9:31 PM
    RAJA MUDA REMAN LONG GAFFAR alHasyimi said...

    Masitah Ali, kenapa kamu suka sangat dengan ajaran Ayah Pin sesat tu?? kenapa kamu marah MQTK bakar markas Ayah Pin??? hmm.. something wrong nie.. kena siasat ni!!!

    ReplyDelete
  2. Seni berdebat orang kelantan dipengaruhi watak-watak wayang Kulit seperti Wok Yoh, Samad, Saed, Wok Long dan sebagainya yang menggunakan intonasi kasar atau bahasa menyumpah maki...ia tidak dianggap serius oleh sesama anak negeri kerana tidak di bawa ke dalam hati, namun atas perbezaan loghat, ia mengguris hati pihak tertentu sebagaimana kiasan melayu "Siapa yang termakan Cili akan merasa pedas"..!

    Kepada mana-mana pihak yang diserang secara pribadi oleh mana-mana penasihat atau pembela MQTK, sila buktikan kepada kami atau umum bahawa anda tidak menyerang mereka terlebih dahulu.

    Semua yang diserang itu telah dipastikan bukan dari latar belakang Genius negara, golongan kecewa, dan sesat lagimenyesatkan. Sistem Kementerian Pelajaran dapat mengesan semua maklumat pelajar dan semua genius dalam senarai MQTK Putrajaya dari Unit Perancangan KPM.

    KPM sedar ada golongan cuba tunjuk pandai dan cuba perbodohkan rakyat agar ikut mazhab songsang mereka. MQTK hanya dipanggil atas tiket NGO agar turut bantu kerajaan dan Raja-Raja Melayu.

    TQ.

    ReplyDelete